NADIA N FAUZI FOREVER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 21 Februari 2011

Alhamdulillah

Assalamualaikum sahabat,,dah lama rasanya tak brtndang ke blog sndri u mengUPDATE tntng khidupan diri ini.Ahaks..hmm Life still macm biasa,Berliku2 cam bukit kot ..;).Alhmdulillah,kehidupan sntiasa dpermudahkan oleh ALLAH,semoga aku sentiasa dilindungi olehnya,,
Ok firstly,nak stry2 pasl life sye di disini,Alhamdulillah sejak bertukar ke sini terlalu banyak sngt perubahan pada diri ini,Hmm jauh dari Ibu bapa tapi dekat dengan suami,,Kalaupum sya kekurangan kasih syang kedua ibu bapa tapi di sini,ternyata Allah lebih mengetahui,Die Hadiahkan saya satu kehidupan yang sangt2 indah,Dikurniakan SUAMI,KAKAK2,dan mereka lah pelengkap hidup sya,,We share everything about life,,nice bukan,,,
Sedar x sedar dah sethun sya disini,ternyata kasih syng merka sngat Tip top,xleh ditukar ganti,,Semoga Allah sentiasa Lindungi Ke dua Ibu bapa saya,Suami saya,n kakak2 saya, Kak Nor,Kak B N kAK Aya.TQ FOR being good for me,N only Allah can repay it back,

Ok Second Februari 2011 ini ,terlalu ramai yang mndrikan rumahTangga,sampai xmenng tangan saya nak attend semuanya,So SRRY kepada yang saya x dpt attend,Semoga Kamu semua bhgia,n kepada yang saya attend tue,I will update d pic later yea,,,:)

Thirdly.....Hmm last friday saya n team JBS main bola jaring,,OMG hehehe,saya dah xmampu bermain seprti dulu,Terasa badan nie sngat berat,Hahaha.But I'm already try my best,hmm oklaaa just practice in 1 hour,n finally we only won 1 gme from 3 game..:).Alhamdulillah.

Ok thats all for today,Alhamdulillah kehidupan ini sngt2 Indah,Kalupum kadng2 kala ada yang tak indahnya,But I WILL try u mnjadikannya indah,Cuba untuk menghargai semua orng,dan jadi yang terbaik,
d pic IN FEB i will update later yea,,SUPRised

LETS ENJOY DIS song ,,Aku rindu kepadamu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan